۵ مرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۴۴

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

عملیات مرصاد بزرگترین تجلی شجاعت رزمندگان جبهه های جنگ بود

عملیات مرصاد بزرگترین تجلی شجاعت رزمندگان جبهه های جنگ بود

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عملیات مرصاد درس بزرگی از شهادت و شجاعت نیروهای رزمنده در مقابل دشمنان اسلام در جبهه های جنگ بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در مراسم بزرگداشت شهدای پنج مرداد و عملیات مرصاد در اراک اظهار داشت: پنجم مرداد ماه روز نماز جمعه، سالروز شهدای پنجم مرداد و عملیات مرصاد و سالروز بمباران شهر اراک است که باید همواره آن را گرامی بداریم.

وی افزود: نماز جمعه که یادگار گرانقدر امام راحل بوده نماد انسجام و اقتدار ملت ایران و شعار همدلی و بیعت مسلمانان با امام زمان(عج) است و خوشبختانه امروز در سطح استان ۳۰ نماز جمعه در شهرستان های مختلف برگزار می شود.

دری نجف آبادی با اشاره به عملیات مرصاد گفت: منافقان در عملیات مرصاد خسارت سنگینی دادند که بقایای آنها در زباله دان تاریخ مدفون شد.

وی با توجه به سالروز بمباران شهر اراک اظهار داشت: دشمن با بمباران این شهر در این خیال بود که می تواند مردم و رزمندگان را از مسیرهای دستیابی دور و منحرف کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دشمن این موضوع را نباید هرگز از یاد ببرد که این ملت درس جهاد و شهادت را از کربلا و امام حسین(ع) آموخته و هرگز از یاد نمی برد.

گفتنی است در کنار برگزاری این مراسم، نمایشگاهی تحت عنوان تجلی گاه وحدت و بصیرت در مصلی بیت المقدس اراک با ۵۰ غرفه برگزار شد که در ۳۰ غرفه فعالیت ستادهای نماز جمعه شهرستان های استان مرکزی در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد خبر 2868835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha